Priser og treningstider

Medlemskontingent i Drammen Styrkeidrettslag

• Voksne 1600 kroner per år.
  • Barn og ungdom under 14 år 1300 kroner per år.

Konkurranselisens til Norges Styrkeløftforbund og alle startavgifter dekkes av klubben.

Treningsavgift til Drammen Kampsportsenter

• Voksne 300 kroner per måned.
  • Barn og ungdom under 17 år 200 kroner per måned
  • Bindingstid på et år (avtalegiro)

Kampsportsenteret har åpent alle dager fra kl. 07-23. Medlemmer som har avtale med Drammen kampsportsenter har adgang med fingeravtrykksleser i hele åpningstiden.

De fleste medlemmene trener på ettermiddagen. Mandag og torsdag kl. 1800 er klubbtrener eller oppmann tilstede for veiledning. Her er vi fleksible, det går an å lage en avtale om å møtes litt tidligere.

Vi gjør oppmerksom på at klubben har et krav om at utøvere trener regelmessig med klubben og at det er klubben som bestemmer når man er klar for stevner. Som utøver representerer du ikke bare deg selv, men også Drammen Styrkeidrettslag.

Introduksjonssamtale

Man kan avtale introduksjonssamtale på onsdager kl. 1800. Da snakker man med en representant for klubben og får klarhet i rettigheter og forpliktelser som medlem, samt at klubben skal være informert om ambisjoner, tidligere trening og eventuelle skader e.l. Om man ønsker å gå videre med medlemsskap, gjøres en avtale med klubbtrener om en treningsøkt for å avklare nivå og videre fremdrift.

Prøvetimer

Vi kan avtale tid for å ta en treningsøkt med klubben, om man bare ønsker å bli kjent med oss eller av ulike grunner ønsker å ta en økt. Dette gjelder også de som gjestetrener på besøk fra andre klubber. Dette krever at en representant for klubben er tilstede pga. låsesystemet.